Κυριακή, Μαρτίου 30, 2008

Καλησπέρα

Γεια σας φίλοι μου, θα έχετε παρατηρήσει ότι έχω αραιώσει την επικοινωνία μαζί σας καθαρά λόγω επαγγελματικών λόγων, μόλις ρολάρουμε λίγο θα τα ξαναλέμε συχνότερα, ॥χαίρομαι όταν προλαβαίνω τους άλλους, όχι τίποτα το φοβερό, αλλά για τον μικρόκοσμο μου είναι άξιο αναφοράς, αναφέρομαι για τις έρευνες του Πιρι Ρεις μεταξύ Χίου -Σάμου, το έχω αναφέρει σε μέγαλη ιστοσελίδα εδώ και μια εβδομάδα, κα προχθές το παρουσίασε άλλη σελίδα ως αποκλειστικό,κουραφέξαλα, για την ιστορία το Πίρι Ρείς, κόβει βόλτες μετάξύ Χίου και Σάμου πραγματοποιώντας άγνωστες τουλάχιστον επίσημα έρευνες εδώ και μια εβδομάδα, παρακολουθείται διακριτικά από σκα΄φος του πολεμικού ΝΑυτικού...
Οι Τούρκοι στη Θράκη θα ανομάζονται και με τη βούλα Τούρκοι μετά από δικαστική απόφαση του Ευρωπαικού Δικαστηρίου που τους δικαιώνει, η είδηση πέρασε στα πολύ ψιλά και μου προκαλέι απορίες και ανησυχίες...θα δείξει, γενικά είναι μια περίεργη εβδομάδα με το Σκοπιανό σε εξέλιξη,εξέλιξη που πιθανόν θα καταλήξσει αρνητικά για μας αν και δεν το εύχομαι φυσικά,οι απεργίες συνεχίζονται, ο κόσμος πεινάει॥νομίζω το ποτάμι φουσκώνει επικίνδυνα...
Αίντε να κλείσουμε να θαυμάσουμε την Αεκάρα μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια: