Τετάρτη, Απριλίου 02, 2008

Γεια σας και πάλι...

Το ξέρω το ξέρω, σας έλειψα,χαχαχα,όχι φίλοι μου, μια χαρά είμαι και χαίρω άκρα υγείας για την ώρα...Δεν έχω και πολλά πράγματα να γράψω, δεν έχω πολύ καλή και έγκυρη κυρίως ενημέρωση, άσε που χρειάζεται χρόνος να φιλτραριστεί και να τσεκαριστεί μια είδηση...το φιλτράρισμα φίλοι μου είναι από τα δυσκολότερα πράγματα, δηλαδή να αξιολογείς κατά πόσο αυτό που βλέπεις και ακούς ανταποκρίνεται στην αλήθεια, εργαλεία αξιολόγησης έιναι αξιοπιστία του πομπού που εκπέμπει την είδηση, η διάθεση του δέκτη να τη αποκωδικοποιήσει όπως πρέπει, η προσωπική εμπειρία από ανάλογες ειδήσεις στο παρελθόν, και λίγο το ένστικτο, δηλαδή να διαισθάνεσαι ότι κάτι πάει στραβά...ξεφύγαμε όμως...από την προσωπική μου εμπειρία αυτές τις μέρες σας πληροφορώ ότι αξίζει κάπου κάπου να το ρίχνουμε έξω να γλεντάμε , και να ξεφέυγουμε...Σας αφήνω για την ώρα, θα επανέλθω αύριο με επικαιρότητα...
τσάοο

Δεν υπάρχουν σχόλια: