Τρίτη, Μαρτίου 04, 2008

Καλησπέρα φίλοι μου..

Καλησπέρα στα φιλαράκια μου και όχι μόνο...δεν μπορώ να κρύψω την χαρά μου, εισέπραξα σήμερα το πρώτο σχόλιο ,από τον ανώνυμο, να ναι καλά ο άνθρωπος, βέβαια δεν έχω ιδέα ποιός είναι ο Δήμου, αλλά το προσπερνάμε...Κάνουμε διάλειμμα από τις συνταρακτικές εθνικές εξελίξεις, που θα μας ταλαιπωρήσουν ακόμα αρκετά,βλέποντας ωραία μπαλίτσα στην τηλεόραση,όχι φυσικά ελληνικό πρωτάθλημα.Στον ΑΛΦΑ παίζει ο Λαζόπουλος, αλλά τι χάσαμε;θα τα δούμε αύριο στα πρωινάδικα, όλοι μαζεύουν υλικό από τον Λάκη και ο Λάκης από αυτούς...καλά να μαστε δηλαδή...Μόλις άκουσα για το συμβόλαιο διαβίωσης,που αντικαθιστά λέει τον γάμο, τώρα να χαρώ ή να κλάψω..μάλλον θα χαρώ καθώς και μερικές φίλες μου...Αν κατάλαβα καλά, θα μπορεί κάποιος να κάνει 2-3 τέτοια συμβόλαια χωρίς χωρίς να δεσμεύεται από το πρώτο..βρε που κατάντήσαμε...

1 σχόλιο:

Chiotaki είπε...

Kalispera kai kaloriziko to Blog sou... to pes kai to kanes!
Gia to Dimou, den xero poion ennoei o anonumos, isos kapoion Niko Dimou, dimosiografo. Alla pote asxolithikes esu me auton;
Na baleis kamia photo apo Rodo, h apo ta taxidia sou.
Na prosexeis, Rouli
polla filakia