Παρασκευή, Μαΐου 30, 2008

Εδώ είμαι πάλι..

Ξέρω ξέρω φίλοι μου και συγγενείς μου, έχω αραιώσει πολύ τις επαφές μας λόγω πολλών και απαιτητικών επαγγελματικών υποχρεώσεων...Δηλώνω πολύ ερωτευμένος και πετάω στα σύννεφα, όχι δηλαδή ότι πρίν δεν πετούσα αλλά τώρα υπάρχει ένας λόγος παραπάνω...Επαγγελματικά μια από τα ίδια, δουλειά δουλειά και πάλι δουλειά॥βέβαια δεν δουλεύουμε για την ψυχή της μανούλας μας και πάντα ζητάμε καλύτερες συνθήκες, είναι θεμιτό νομίζω για τον καθένα... νεότερα σε λίγο...bye

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχα, πολύ γέλασα με αυτό το "φίλοι μου και συγγενείς μου"... Εμ, εγώ έμπαινα και τσέκαρα τακτικά, αλλά δεν έβλεπα ποστ και λέω το έφαγε η δουλειά το καημένο το παιδί. Πού να ξέρω για τους έρωτες... Σπουδαίες εξελίξεις, για να βγαίνεις και να το δηλώνεις εσύ φάτσα-κάρτα στο Ίντερνετ, φαντάσου. Περιμένω τηλέφωνο στο ρεπό σου για juicy details. Χαίρομαι που είσαι καλά, και ελπίζω να τα πούμε και σε 2-3 μήνες από κοντά. Πολλούς χαιρετισμούς από τον Θ.

φιλάκια στα μουργομαγουλάκια

CHIOTAKI